Professionaalsed raamatupidamisteenused

RAAMATUPIDAMISTEENUS

Pakutav raamatupidamisteenus hõlmab kogu raamatupidamise korraldamist alates algdokumentide kontrollimisest ja sisestamisest, palgaarvestusest ja maksudeklaratsioonide esitamisest Maksu- ja Tolliametile kuni igakuise bilansi ja kasumiaruande ning majandusaasta aruande koostamiseni.

Tööks kasutame põhiliselt raamatupidamisprogrammi HansaRaama, kuid kliendi soovil või vajaduse korral teostame töid ka näiteks juba kliendi kasutuses oleva majandustarkvaraga (nt Directo äritarkvara, Merit Aktiva jne).

Raamatupidamise korralduslik pool põhineb suures osas klientide poolt eelnevalt ettevalmistatud ja raamatupidaja kätte posti või e-maili teel ja/või isiklikult kohaletoimetatud algdokumentidel. Vastavalt kokkuleppele kliendiga toimub see kas üks või rohkem kordi kuus. Kokkuleppeliselt võib raamatupidaja teha tööd ka kliendi juures kohapeal.

Kogemustele tuginedes oskame klientidele soovitada, kuidas ja milliseid dokumente on vaja firma majandustegevuse adekvaatseks kajastamiseks. Meie eesmärk on pakkuda võimalikult pädevat teenust, mitte lihtsalt automaatset dokumentide arvutisse sisestamist.

RAAMATUPIDAMISTEENUSTE HINNAKIRI

Klientidega arveldamine toimub igakuiselt tuginedes reaalselt tehtud tööle ning lähtuvalt kehtivast hinnakirjast.

Vastavalt tööde iseloomust, mahust ja kokkuleppest kliendiga on võimalik arveldada:

1. igakuiselt reaalselt kirjendatud kannete ja tellitud lisateenuste alusel;

2. fikseeritud ühtse kuutasu alusel;

3. tunnitasu alusel.

Raamatupidamisteenuse hind kujuneb baashinna ja kliendi poolt tellitavate lisateenuste hinna summana. Selline arvestusmeetod on kliendile kasulik, kuna tasuda tuleb vastavalt reaalselt tehtud tööde mahule ja tellitud lisateenustele.

Raamatupidamise baashind kujuneb lähtuvalt raamatupidamiskannete arvust kuus, mis on registreeritud päevaraamatus ja mille arvu kohta on võimalik raamatupidamisprogrammist igal ajahetkel väljavõtteid genereerida.

Teenuse hinna kujundamisel lähtutakse reeglina arvestusperioodi kannete arvust.

Kliendi soovi korral on võimalik kokku leppida ka ühtses fikseeritud kuutasus, mis fikseeritakse keskmise kannete arvu põhjal pärast kolme esimese kuu pearaamatu koostamist.

Kannete arvu moodustavad algdokumendid. Kanne on üks raamatupidamise konteering, mis koostatakse ühe majandustegevuse kirjendamiseks (nt ostuarve registreerimine, pangatehingu konteerimine, põhivahendi arvelevõtmine, palgaarvetus, intressi arvestus jne). Näiteks: 1 algdokument, 1 ostuarve = 1 kanne, erandiks on pangakonto väljavõte, mille iga rida = 1 kanne.


Baasteenuse hind algab 45 eurost kuus ettevõtte kohta.

Raamatupidamisteenuse baashind sisaldab:

  • raamatupidamise sisseseadmine (kontoplaan);
  • raamatupidamise algdokumentide (müügi- ja ostuarved, kviitungid, saatelehed, lepingud jm) töötlemine ja vastavuse kontroll raamatupidamist reguleerivatele õigusaktidele;
  • algdokumentide kajastamine raamatupidamises vastavalt Eesti Vabariigi seadustele ja Heale Raamatupidamistavale;
  • raamatupidamislausendite kirjendamine raamatupidamisregistrites;
  • tasumiste ja laekumiste kajastamine vastavas reskontros;
  • kassaoperatsioonide vormistamine (sh. kassa sissetuleku-  ja väljaminekuorderid);
  • deebitoride ja kreeditoride arvestus;
  • aruandvate isikute arvestus;
  • põhivarade arvestus (arvelevõtmine, mahakandmine, amortisatsiooni arvestus);
  • palgaarvestus kuni 4 töötaja korral kliendilt saadud alginfo alusel, kui töötajal on kindel kuupalk (põhipalk);
  • laenude, intresside jm arvestus;
  • maksude arvestamine;
  • tulu- ja sotsiaalmaksudeklaratsiooni (TSD) koostamine koos kõigi vajalike lisadega ja tähtaegne elektroonselt esitamine Maksu- ja Tolliametile ning kliendi teavitamine tasumisele kuuluvatest maksusummadest;
  • käibedeklaratsiooni (KMD INF) koostamine ja tähtaegne elektroonselt esitamine Maksu- ja Tolliametile ning kliendi teavitamine tasumisele kuuluvatest maksusummadest;
  • Bilansi, kasumiaruande, müügireskontro ja ostureskontro esitamine hiljemalt aruandekuule järgneva kuu 22. kuupäevaks kliendile e-posti teel (v.a. juhul, kui klient saab need andmed ise kätte enda poolt hallatavast raamatupidamistarkvarast);
  • vajadusel väljatrükid koostatud raamatupidamisregistritest;
  • andmete arhiveerimine, jooksva majandusaasta dokumentide paberkandjal säilitamine, lõppenud majandusaasta dokumentide paberkandjal säilitamine kuni majandusaasta aruande valmimiseni;
  • püsikliendi jooksvaid küsimusi puudutav konsultatsioon kuni 1 h kuus.

Baashinna kujunemine sõltuvalt kannete arvust kuus:

kannete arvHind EUR
1-1045.00
11-2060.00
21-2568.00
26-3581.00
36-5093.00
51-65110.00
66-80136.00
81-100161.00
101-125192.00
126-150203.00
151-175229.00
176-200255.00
201-225281.00
226-250298.00
251-300314.00
301-350356.00
351-400399.00
401-450442.00
451-500484.00
501-600585.00
alates 601kokkuleppel

Raamatupidamise lisateenused:

LisateenusÜhikHind EUR
Täiendavad jooksvad raamatupidamistöödh42.00
Raamatupidamise sise-eeskirjade koostaminetk45.00
Palgaarvestus alates 5. töötajasttöötaja5.00
Palgaarvestus tunni- ja tükitöölistel ning töötajatel, kellele makstakse palka rohkem kui 1 kord kuustöötaja6.00
Puhkuseraha, lisatasu, preemia, lõpparve arvestustöötaja6.00
Aruandva isiku kuuaruande ja lähetusaruande koostamine aruanne7.00
Töövõimetuslehe täitmine ja esitamine Haigekassale (elektroonselt läbi www.eesti.ee portaali)töövõimetusleht3.50
Töövõimetuslehe täitmine ja esitamine HK-le (läbi www.eesti.ee portaali), töövõimetushüvitise arvestustöövõimetusleht6.00
Töötaja arvelevõtmine/kustutamine Töötamise registristtöötaja4.50
Maksude ajatamine (sh ajatamine taotlus ja vajalike dokumentide esitamine MTA-le)tk18.00
Puuduvate dokumentide küsimine kliendilt (nt puuduvad ostuarved, müügiarved, lepingud jm kuludokumendid)h42.00 €/h, arvestus 15-minutilise täpsusega
Müügiarvete koostamine ja väljastamine, kuni 10 arvet kuustk5.00
Müügiarvete koostamine ja väljastamine, 10+ arvet kuustk3.00
Raamatupidamisalane konsultatsioon (s.h. lepingulisele kliendile 1 tund kuus tasuta)h42.00
Väljasõit kliendi juurdeh50.00
Kliendi esindamine Maksu- ja Tolliametis (MTA-s)h60.00
Lisatööd ja suhtlemine MTA-ga kontrolli või maksurevisjoni ajal (kiireloomuline töö)h50.00
TSD, KMD ja VD parandusdeklaratsioondeklaratsioon19.00
Erinevate finantsaruannete ja dokumentide koostamine, mis ei sisaldu baaspaketis (nt deebitoride ja kreeditoride aruande koostamine tihedamalt kui 1 kord kuus)aruanne15.00
EKOMARi aruande koostamine Statistikaametile tunnitasu aluselh42.00 €/h, alates 42.00
Muude aruannete koostamine (Eesti pangale, Statistikaametile)aruanne20.00
Maksekorralduste ettevalmistamine ilma kinnitamisetatk2.00
Maksekorralduste ettevalmistamine ja kinnitaminetk2.50
Lepingu koostamine (nt. laenu-, tööleping)leping30.00
Saldokinnituste saatmine klientidele/tarnijatele, saadud saldokinnituste ülevaatamine ja kinnitaminetk2.50
CostPocketi teenustasu vastavalt CP kehtivale hinnakirjale*kuu5.00
Merit Aktiva andmebaasitasu vastavalt MA kehtivale hinnakirjale (säilitatakse kõik raamatupidamisregistrid, sh digitaalselt raamatupidamistarkvarasse üleslaetud ostuarvete failid)**kuu2.00
Majandusaasta aruande koostamine mikroettevõttele*** (sisaldab 1 h majandusaasta raamatupidamistööd, täiendava ajakulu korral lisandub tööde ajaline arvestus 42.00 €/h alusel)tk70.00
Majandusaasta aruande koostamine väikeettevõttele**** (sisaldab 1 h majandusaasta raamatupidamistööd, täiendava ajakulu korral lisandub tööde ajaline arvestus 42.00 €/h alusel)tk128.00
Konsolideeritud majandusaasta aruande koostamineKonsolideerimisgrupi liige / tk350.00
Majandusaasta auditeerimisprotsessis osalemineh42.00

*  Kehtiv CostPocketi hinnakiri seisuga 01.12.2022

**  Kehtiv Merit Aktiva hinnakiri alates 01.01.2023.

*** Mikroettevõte on osaühing, mille näitajad vastavad aruandeaasta bilansipäeval kõikidele järgmistele tingimustele: varad kokku kuni 175 000 eurot, kohustised ei ole suuremad kui omakapital, üks osanik, kes on ka juhatuse liige ja mille müügitulu on aruandeaastal kuni 50 000 eurot.

**** Väikeettevõte on äriühing,mis ei ole mikroettevõte ja mille näitajatest võib aruandeaasta bilansipäeval vaid üks ületada järgmisi tingimusi: varad kokku 4 000 000 eurot, müügitulu 8 000 000 eurot, keskmine töötajate arv 50 inimest.

Raamatupidamisteenus tunnitasu alusel

Raamatupidamisteenuse hinda arvestatakse vastavalt kokkuleppele tunnitasu alusel, kui kliendile ei osutata igakuist teenust, vaid teostatakse näiteks kogu aruandeaasta raamatupidamine koos aastaaruande koostamisega üks kord aastas peale aruandeaasta lõppu. Paljud väikese suurusega ettevõtted ei vaja igakuist raamatupidamisteenust, kuivõrd üldjuhul on ettevõttel vaid 1-2 juhatuse liiget, kes on ka ettevõtte ainsad töötajad. Sellisel juhul tegelevad nad ise aruandeaasta jooksul arvete väljastamise, kuluarvete tasumise, maksudeklaratsioonide esitamise ja muude joosvate küsimustega, tellides terve aruandeaasta raamatupidamise kirjendamise ning aastaaruande koostamise vaid ühekordse tööna.

Samuti rakendatakse tunnitasu järgmiste toimingute korral:

  • raamatupidamise tagasihaarav kontrollimine;
  • tagasiulatuvate perioodide raamatupidamise korrastamine ja vajadusel parandamine;
  • juba esitatud maksudeklaratsioonide parandamine.


Tunnitasu on 50.00 EUR.

Märkus: Kõigile hinnakirjas toodud hindadele lisandub käibemaks.